Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

De Grijze Jager, De Koninklijke Leerling (deel 12) | Boek

De Grijze Jager, De Koninklijke Leerling

Deel 12
Het twaalfde en laatste deel van John Flanagans geweldige Grijze Jager serie.
Vanaf 12 jaar.
Naar mijn mening één van Flanagans beste (kinder)boeken. Alles is heel menselijk geschreven, met realistische karakters en waanzinnige details.
Will Verdrag is na 18 maanden nog steeds in rouw van het overlijden van zijn echtgenote. Hij zint op wraak op hen die verantwoordelijk zijn voor haar dood en hij kan aan niets anders meer denken. Halt kan het niet meer aanzien en stelt voor om Will een leerling te geven. Dit blijk een uitstekende beslissing.

Mijn mening:  Zoals ik hierboven al schreef is dit één van John Flanagans beste (kinder)boeken en vanaf nu ook mijn lievelingsboek. De manier hoe hij het op papier heeft gekregen is verbluffend en ik vind het dan ook jammer dat ik het boek uit heb. Zeker een aanrader, net als de rest van de serie.

Onder andere hier te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten