Pagina's

woensdag 19 maart 2014

Write Now!, de grootste Nederladstalige schrijfwedstrijd en ik ga meedoen

Sinds ik ben begonnen met schrijven heb ik ontdekt hoe leuk het is. Het boek waar ik nu samen met mijn vriend mee bezig ben ligt op het moment stil, aangezien we het behoorlijk druk hebben met school. Maar ik ben wel bezig met een ander verhaal, voor de grootste Nederlandstalige schrijfwedstrijd voor jongeren.

Meedoen aan de schrijfwedstrijd Write Now!

De opzet van het verhaal had ik al eerder af, want dat heb ik ook geschreven voor een opdracht op school. Ikzelf ben er erg tevreden over, net als mijn lerares Nederlands. Nu ben ik bezig om het stuk te herschrijven en te verbeteren, want ik zit nu met een verhaallijn in mijn hoofd die het verhaal een stuk spannender zal maken. 
Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen met mijn schrijfsel. Op deze website kan je meer informatie vinden over de schrijfwedstrijd Wrtie Now!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten